Looks Bad, Feels Worse
Dr. Vincent is challenged by a case when a woman with giant springs on her shoes enters her office. A man with a rare disease has the largest feet Dr. Schaeffer has ever seen, and an athlete with two different-sized feet becomes a difficult surgery.