Lost in Paradise
Alex Gumm, a Maine musician interested in Eastern philosophy and all things extraterrestrial, vanishes in Kauai, Hawaii, on February 22, 2018. Alex's disappearance raises several questions, and his childhood friends risk their lives to find the answers.