Mountain of Mystery
On May 5th, 2020, Davohnte Morgan, a family man from San Francisco, disappears in the mysterious town of Mt. Shasta. As his family searches, it becomes clear that the town is wary of outsiders, and that his girlfriend may know more than she shares.