A Vanishing at the Golden Gate Bridge
Vibrant 19-year-old Sydney West is accepted to her dream school for college. However, on the morning of September 30th, 2020, Sydney decides to visit the Golden Gate Bridge in San Francisco and mysteriously vanishes into the fog.