Holiday Throwdown: Roasted and Toasted
Michael Symon gathers his friends, chefs Jet Tila, Antonia Lofaso and Geoffrey Zakarian, together to get Bobby Flay roasted and toasted! The drinks are flowing and the insults are glowing as Bobby attempts to leave this holiday party unscathed.