Holiday Throwdown: Bird Is Not the Word
Eddie Jackson kicks off the holiday season with a turkey-less Thanksgiving celebration. Chefs Christian Petroni, Adrienne Cheatham and Michael Voltaggio show Bobby Flay that the side dishes are the stars on this year's dining table.