Holiday Throwdown: Magic of the Holidays
The ever festive Carson Kressley makes a grand entrance as he sets out to remind Bobby Flay why the holidays are so iconic. Chefs Tiffani Faison, Tiffany Derry and Scott Conant are in for a big surprise when they're treated to a magical performance.