A Lady Named Star Search
Hawaii, 1982. While Ata prepares for her Star Search audition, Rocky takes an unorthodox approach to helping Dewey deal with some bullies. Meanwhile, Lia takes extreme measures to protect the family business from a rival wrestling promoter.