My Baby Only Drinks the Good Stuff
Pennsylvania, 1987. When Karen asks to come over to his house for dinner, Dwayne panics - he's been lying to her about being rich. Meanwhile, in 2032 Candidate Johnson tackles an emerging public relations crisis.