I'm Your Man
Berlin scientist Alma agrees to participate in an experiment where she lives for three weeks with Tom, a robot designed to be her perfect partner.
In order to obtain funds for her studies, Berlin scientist Alma agrees to participate in an experiment: she will have to live for three weeks with Tom, an attractive robot specifically designed to be her perfect partner.