Menace to Society
Detective drops bombshell on Andrea about inmate fiancé. Cheryl loses it when Josh reveals shocking charges. Amber’s friend suspects Vince is a con. Lacey stuns dad with shocking revelation. Lizzy snaps when Daniel’s mom goes too far.