Most Arresting Moments
After a heart stopping Love After Lockup season 2 finale, tune in to your favorite cast as Marcelino, Brittany, Tracie, Caitlin, Andrea, Lamar, Megan, Michael, Sarah and more count down the 20 wildest, hottest, most epic moments from seasons 1 and 2.