Indecent Proposals
Cheryl and Josh’s sexy reunion is threatened when bad news sends Cheryl over the edge. Angela’s shocked by a surprising offer. Lacey’s troubled by temptation when sparks fly with Shane. Andrea’s wedding dress shopping takes an unexpected turn.