Skupnosti menijo, da bi lahko vsaka zase ločeno zgradile boljšo prihodnost, vendar jih izguba enega od njih vnovič združi. Novi vodje se pojavijo, ko se razkrije srhljiva in nevarna grožnja. Pobegli jetnik se sooči s svojo preteklostjo.