Drzna reševalna misija Daryla prisili Alpho, da pošlje lastno skupino iskat tisto, kar ji pripada, četudi ceno za to plačajo s krvjo. Načrt skupnosti Kingdom, da bi združili vse skupine, se znajde v nevarnosti.