Med izbruhom močnih čustev, ki visijo nad njuno nalogo, Mary in John ostaneta blizu doma, da bi pazila na Samuela Campbella. Carlos se je primoran soočiti s svojo preteklostjo. Millie pomaga Samuelu okrevati.