Podrobnosti o veteranovi smrti se ne ujemajo, zato Carlos (JoJo Fleites) vključi vse v preiskavo in razkrije podrobnost o svoji preteklosti, zaradi katere ga John (Drake Rodger) vidi v novi luči.