Philby napiše pismo, v katerem poziva k prijateljstvu ter predlaga, da se z Elliottom srečata in skleneta mir. Ta za božič odpotuje v Berlin, da bi spoznal Philbyja, a ko se to prijateljstvo konča, se boljše prijateljstvo z Lily šele začenja.