Resnična zgodba o Nicholasu Elliottu in Kimu Philbyju, britanskih vohunih in prijateljih. Philbyjeva izdaja in prebeg v Rusijo, ko je bil razkrit kot sovjetski dvojni agent, je povzročila razkol britanske in ameriške obveščevalne službe.