Kaže, da Philby dela za CIO ali proti njej, saj k sodelovanju pritegne svoje inkvizitorje iz KGB. Elliott sledi siru Anthonyju Bluntu na tajnem sestanku z možnim izdajalcem, Lilyinim šefom, sirom Rogerjem Hollisom, glavnim direktorjem MI5.