Relativnost trivialnih odločitev
Ray ni najbolj navdušen nad tem, da je edini izmed štirih fantov, ki nima dekleta, zato mu Penny sklene najti idealno spremljevalko. Predstavi mu Emily – dekle, s katerim se lahko celo dejansko pogovarja.