Prevara z bleščečim nakitom
Sheldon se zameri Amy, ker ni najbolj navdušen nad njenim nedavnim dosežkom; zdaj ga mora Penny naučiti, kako naj bo v tem boljši. Medtem se mora Howard sprijazniti s tem, da Bernardette niso preveč všeč otroci.