Hipoteza o rekombinaciji
Možnost, da bi bila Leonard in Penny spet skupaj, bi se lahko izkazala za katastrofo, ko Leonard nepremišljeno povabi Penny na romantično večerjo za dva – v jubilejnem 100. delu komične serije.