21-sekundno vznemirjenje
Fantje čakajo v vrsti za filmsko predstavo, vendar njihove načrte vnovič spodkoplje Sheldonov največji sovražnik Wil Wheaton. Medtem Penny in Bernardette povabita Amy na njeno prvo celonočno zabavo.