Pomanjkljivost opravičila
Ko agentka FBI (v vlogi gostuje Eliza Dushku) sprašuje fante glede varnostnih pravic dostopa Wolowitza, odgovori Sheldona med predstavo ogrozijo taiste Wolowitzeve pravice dostopa.