Robotska manipulacija
Prvi del četrte sezone. Penny se znajde na prvem Sheldonovem zmenku. Medtem se Wolowitz domisli novega načina uporabe robotske roke. Mayim Bialik gostuje v vlogi Sheldonovega dekleta na zmenku, Amy Fowler.