Bolj me ignoriraš, bližje sem ti
Ko Alaric ugotovi, da se Jo ne da v nič prisiliti, prosi Eleno, da razišče njeno preteklost. Damon dobi vznemirjajoče novice in stvari vzame v svoje roke.