Dan, ko sem poskušal živeti
Elena, Jeremy in Damon poskušajo Bonnie poslati sporočilo, ampak situacija se izjalovi, ko odrijejo nekaj vznemirljivega. Jeremy razmišlja, da bi za vedno zapustil Mystic Falls.