Tako ne morem ljubiti
Medtem, ko pomagata žrtvam po zadnjem morilskem pohodu Stefana in Caroline, Elena odkrije, da je Jo noseča. Na karaokah se Tyler in Matt znajdeta v nepredvidljivi situaciji.