Ko pride v studio legenda NBA sloga Shai Gilgeous-Alexander, se morajo ustvarjalci domisliti elegantnega športnega oblačila, vrednega njegovega osebnega sloga – a le nekaj tekmovalcev bo v tej tekmi uspelo poraziti nasprotnike.