S pomočjo rolkarske legende Paula Rodrigueza oblikovalci pripravijo edinstvena oblačila za profesionalne rolkarje, ki združujejo udobje in osebni slog – vendar naraščajoča napetost v Hype Quarters grozi, da bo uničila tekmece.