S pomočjo nasvetov s strani Marathon Clothing’s Blacc Sam in BH tekmovalci črpajo navdih pri legendarnem ustanovitelju podjetja Nipseyju Husslu, da bi se tako poklonili svojim skupnostim z oblikovanjem legendarnih uličnih linij oblačil.