Novi stanodajalec? Zvišanje najemnine? Pa ne danes, gentrifikator. Tuca in Bertie se zoperstavljata skrivnostnemu novemu upravniku, medtem ko Speckle hiti, da bi dokončal gradnjo sanjske hišice.