Vibrator povzroča Bertieju vznemirljive misli in nekaj je narobe ... s posteljo ali njegovo glavo? Tuca se sprašuje, ali bi bilo novo prijateljstvo lahko kaj več. Speckle je prevzet z novo videoigro.