Alfa Romeo Spider Veloce 2000, 1. del
Mike Brewer za 2200 funtov kupi avto znamke Alfa Romeo Spider Veloce 2000 iz leta 1972 in ga zaupa v roke Edda Chine, ki ga mora prenoviti, da bo z njegovo prodajo nekaj zaslužil.