Jeep CJ7, 1. del
Mike najde jeepa CJ7 iz leta 1984, ki je videl že lepše čase. Avto preda v roke mojstru za prenove Eddu Chini, za katerega upa, da bo temu klasičnemu avtu vrnil nekdanji sijaj.