Porsche 911 Targa, 1. del
Mike Brewer kupi legendarni Porschejev model 911 Targa iz leta 1976, nato pa ga preda v roke strokovnjaku Eddu Chini, da bi mu ta vrnil njegov nekdanji sijaj.