Corvette C5 Z06 iz leta 2002
Mike odkrije Chevroletov model Corvette Z06 iz leta 2002, ki od 0 do 100 km/h pospeši v manj kot štirih sekundah. Ant je nad avtom manj navdušen, saj je potreben temeljite obnove.