Toyota MR2 Turbo iz leta 1991
Fanta sta navdušena ob najdbi legendarnega Toyotinega modela MR2 Turbo iz leta 1991. Toda majhno popravilo se spremeni v veliko težavo in Ant mora odstraniti cel motor.