Lotus Elan M100 iz leta 1991
Mike odkrije avtomobil Lotus Elan M100, za katerega meni, da mu med avti na pogon na sprednja kolesa ni para. Toda za dobiček bo moral Ant najprej popraviti motor in podvozje.