Lancia Fulvia iz leta 1972
Mike odkrije redko lancio fulvio iz leta 1972, s kakršnimi so dirkali na relijih. Z Antom morata popraviti homokinetični zglob in armaturno ploščo ter odmašiti gorivni sistem.