Jeep Grand Wagoneer iz leta 1988
Mike in Ant na trg legendarnih ameriških športnih terencev vstopita z Jeepovim modelom Grand Wagoner iz leta 1988. Toda avto ima povešeno podvozje in nedelujoč štirikolesni pogon.