Porsche 924 iz leta 1987
Mike se odloči kupiti porsche 924, kakršnega je obnovil v svoji prvi oddaji. Ali bo za dobiček dovolj, če fanta odpravita le iztekanje olja in obnovita obrabljeno notranjost?