Cadillac V8 iz leta 1916
Edd Mika v Angliji preseneti z nakupom cadillaca iz leta 1916. Fanta se lotita trdega dela, da bi avto pripravila na 14.500 km dolg vzdržljivostni reli med Pekingom in Parizom.