Sunbeam Alpine iz leta 1963
Mike je na lovu za prvim Bondovim avtomobilom Sunbeam Alpine iz leta 1963. Tisti, ki ga najde, je brez rje in pripravljen na dirko, toda pod pokrovom skriva nekaj presenečenj.