Maserati Biturbo iz leta 1985
Mike izsledi maseratija biturbo iz leta 1985, ki je bil v zgodnjih devetdesetih predelan v avto na električni pogon. Ali jima bo njun prvi električni avtomobil prinesel dobiček?