Šest tednov po smrti Shruti nesrečni Adam živi v hiši svojih staršev. Čas je, da se sooči z delovnim sodiščem zdravniške zbornice. Lockhart mu nameni "pragmatičen" in skrajno ciničen nasvet: lahko bi izkoristil smrt Shruti in nanjo zvalil krivdo.