Na oddelek prihaja politik in glavna babica Tracy mora obisk nejevoljno uskladiti s svojo dejansko službo. Oba z Adamom se trudita urediti oddelek, medtem ko se spopadata z zaskrbljeno pacientko, ki si po porodu obupano želi pojesti posteljico.