Adamovo duševno zdravje je vse slabše; težita ga stres zaradi Erikine pritožbe in krivda za lastno napako. Ko pride v službo, ga Lockhart obvesti, da umika svojo ponudbo glede tega, da bi lagal o tem, kaj se je zgodilo z Eriko.