Stribor združi moči z načelnikom policije in napiše poročilo, ki kaže na to, da bi bil lahko Kožul vpleten. To je v pomoč policistom, javno mnenje je njim v prid in bolj ko Vladimir preiskuje, bolj je verjetno, da je storilec Kožul.